Mia LindstamMia Lindstam har jobbat med företag som Berghs, Canon Business Center och Däckteam. Hon är skribent på contentplattformen ExploreCurate.com och under 2015 hösten utsågs hon till finalist i Universums tävling ”Årets marknadsförare”. Gerillamarknadsföring kännetecknas av smarta, kreativa och effektfulla kampanjer i syfte att nå genom bruset. Gerillabyråns grundare Mia Lindstam ger åhörarna handfasta tips och beskriver faktorerna bakom en lyckad gerillakampanj.

Våra mottagare tycks bli allt mer kritiska till påtvingade reklambudskap. Hur skapar vi kommunikation som engagerar på riktigt? Hur får vi mottagarna att själva marknadsföra vårt budskap? På ett humoristiskt och engagerat sätt beskriver Mia Lindstam hur man får maximal utväxling per investerad krona. Åhörarna får även följa med på hennes tillväxtresa som ung entreprenör, med en historia som vittnar om att du med rätt strategi, envishet och mod klarar av det mesta.